www.sallly.progoo.us
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.sallly.progoo.us

منتدى لجميع العرب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صقـــر الشـــوق
مشرف
مشرف
صقـــر الشـــوق

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة   نكت مضحكة Icon_minitimeالسبت أبريل 28, 2007 5:48 pm

مرة واحد قاعد مع خطيبتوفي لحضة رومانسية وقاللها حبيبتي سمعتي شي قالتلو لا قاللها هلق بتشمي

في واحد واقف عند ثلاجة البيبسي سألوه ليه واقف عند ثلاجة البيبسي قال كل ما أحط ريال أربح بيبسي

في واحد راح المطعم قال عندكم عشاء قالو نعم قالهم ليش ما عزمتوني

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى يا أخ هوه النهاردة الحد ولا التلات رد وقاله يا عبيط النهاردة الاتنين راح قاله يا راجل !!!!!!!!!!!!!! الاتنين مع بعض؟؟؟؟؟!!!

فية واحد نذل أتصل على (الأف أم) يهدي أغنية (بابا فين)لكل أيتام العالم

Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow

مره واحد ماشي مع واحد صحبه بيقوله شايف الست الي بتنشر دي قاله اه قاله دي مش محترمه وبتضرب جوزها كل يوم صاحبه قاله عرفت منين قاله عشان انا جوزها هههههههههههههههههههههه

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

مره دكتور ومحامي وصيدلي قاعدين في مركب الدكتور سال المركبي قاله تعرف حاجه عن الطب قاله لا قاله فاتك نص عمرك المحامي ساله قاله تعرف حاجه عن المحاماه قاله لا قاله فاتك نص عمرك الصيدلي قاله تعرف حاجه عن الصيدله قاله لا قاله فاتك نص عمرك ......المركب اتقلبت المركبي سالهم تعرفوا حاجه عن السباحه قالو لا قالهم فاتكم عمركم كله........

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

مره حرامى دخل على شقه فيها واحد ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه
A7LA Dj 3MoOoOoRa
مشرف
مشرف
A7LA Dj 3MoOoOoRa

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة   نكت مضحكة Icon_minitimeالأحد أبريل 29, 2007 6:03 am

فية واحد نذل أتصل على (الأف أم) يهدي أغنية (بابا فين)لكل أيتام العالم

ههههههههههههههههههههههه حلوة هي سماع هي على نمطها:

فيه واحد شاف واحد عم يغرق بل المي قام انقذو بدون ما يعرفو
سألو العالم ليه انقذتو مع انو ما بتعرفو ؟؟؟؟؟ قلهم لانو انا ندل ما بدي ياه يفوت الجنة

مشكور كتير حبيبي نكت رائعة

ننتظر منك الاجمل

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1